Aankomst Sri Lanka - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van familiecohlen - WaarBenJij.nu Aankomst Sri Lanka - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van familiecohlen - WaarBenJij.nu

Aankomst Sri Lanka

Door: Nicolien en Ben

19 Juli 2014 | Nederland, Zwolle

Na een heerlijke nacht in Frankfurt in de loop van de middag naar het vliegveld! Met Srilankan air vliegen we in 9 1/2 uur zonder problemen en met goede service aan boord naar Colombo! We worden opgewacht door chauffeur Fernando, die ons bloemen slingers omhangt als welkom. Pittige rit naar ons eerste verblijf, Kamilibeach in Kalatura. Veel indrukken onderweg, wegen slecht en veel veel verkeer! Links, rechts inhalen, koeien ontwijken, een hoop te zien! Hartelijke ontvangst en heerlijk ontbijt (tropisch fruit!), waarna we een paar uren de ogen sluiten. Nu de enige gasten op deze prachtige plek. Indische Oceaan ruist, zwembad voor ons alleen en zeer vriendelijke mensen op en buiten het terrein: we gaan genieten en ontspannen.

• 19 Juli 2014 - 16:08

Marjan:

Dit werkt dus goed, las jullie bericht. Super dat je niet zelf hoefde te rijden. Vooral die koeien op de weg lijkt me spannend! Het tropische fruit heb ik maar bij de C1000 gekocht, de warmte hier moet het fruit dan het tropische tintje meegeven.
    Hoe komt het dat jullie de enige gasten zijn? Is het geen toeristische plek waar jullie zijn? Klinkt anders heel goed!

Veel liefs, XXXXX, voor ieder een kus!

• 21 Juli 2014 - 14:15

Ma Cohlen:

Fijn dat jullie een goede en veilige reis hebben gehad. Geniet van alles wat jullie tegenkomen. Let goed op elkaar.

Alles goed hier.

Veel liefs van pappa en mamma xxxxx